Najnowsze Wpisy

Fanklub ;D Komentarze (7)
17. listopada 2003 20:59:00
linkologia.pl spis.pl

Drogi Alojzy!

Jako przewodnicząca klubu zrzeszających Twoich wielbicieli. Postanowilam wraz z zarzadzcami klubu, zgodnie ze wszystkim prawami, zrobic nowy nabor Twoich wiernych i kochajacych sie fanów.

W związku z tym zrobilam szczegolowa liste Fanow:

Na dzien dzisiejszy jest ich  984152115. Przepraszamy Alojzy, że tak malo, dlatego tez robimy ten caly nowy nabor.

Mamy nadzieje, ze nie zapomnisz o nas... O Twoich fanach, ktorzy dla Ciebie skoczyli by w ogien...

 

Moze i Ty chcesz sie zapisac do tego klubu? Zapisy prosimy kierowac do Przewodniczacej Fanklubu :))

Buziaczki od Twoich wiernych fanów ;*


octavia : :

3 Notka :) Komentarze (6)
17. listopada 2003 18:05:00
linkologia.pl spis.pl

Hello People!

Sorry, za to, ze ostatnio nie dodawalam notek. Szczegolnie kieruje moje przeprosiny do Alojzego Bombla, ktory wiernie komentuje moje notki i nie moze ich sie doczekac.

W szkole jest calkiem spox :)) Zreszta tak jak zawsze... Nop i ogolnie starsznie wesolo ;) Kto chodzi ten wie... :)

Ostatnio mam dobry humorek.... Wczoraj mialam straszna beke :)) Alojzy... Chyba wiesz o co chodzi? :)) Wiesz co bylo wczoraj "Wbyszek" itp. hehe ;D

Szczegolnie pozdrawiam Alojzego Bombla... ;* muah ;D

 


octavia : :

szkola... Komentarze (2)
14. listopada 2003 15:46:00
linkologia.pl spis.pl

W szkole bylo calkiem. Na fizyce dostalismy sprawdziany ;D Yeah mam 4... Ciesze sie bardzo. Pozniej byl w-f. Ale nie cwiczylismy bo bylo zastepstwo i siedzielismy na lawce ;D Potem polski. Miala niby byc kartkowka, ale jej nie bylo. I bardzo dobrze. Nastepnie wos. Mielismy w zeszycie napisac odpowiedzi na 9 pytan. Jakos poszlo :) Po wosie byla dluga przerwa. Fajnie bylo. Kto byl ten wie :) Nastepna lekcja matma... Robilismy zadanka. Szybko nawet minela. Pozniej byla biologia. Oddawania sprawdzianow.... YEAH mam 5 :)) Bardzo sie ciesze :)) W szkołce było ogolnie spoxik ;D Zresztą tak jak zawsze :))

Dobra koncze bo nie chce Was zanudzać...  


octavia : :

Pierwsza notka... Komentarze (1)
11. listopada 2003 19:57:00
linkologia.pl spis.pl

Pierwsza notka. Bez pierwszej notki nie byloby bloga, bo przecież pierwsza notka jest zawsze poczatkiem. A bez poczatku nie możemy zaczać.

Dlatego też na moim blogu dodaje pierwsza notke :D Aby jakos go zaczac... :))


octavia : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

littleblackrinn | rekomendowanepiotreq | smilla | wasz-otello-serdeczny-powloczyki | norman | Mailing